Saturday, January 26, 2019

#LimaBelas



Salam and Hi everyone!

So good to update the entry selang beberapa hari je. Kalau tak, makan berbulan jugak baru update. Good work wannur! Hahahahaha

Just some random post. Actually, harini sangaaaaaaaaaaat serabut. Why? Well, my online radio station is currently on a kampus tour and esok we will be leaving semenanjung to go Borneo country's. So, masalah dari segi transportation. Kita sangat jauh dari KL kan? Makanya, kena extra careful. Kalau tak, habis lah.

Okay. Lets get back to bussiness. Eventhough harini sangat serabut, but I feel so grateful sebab I can help my family today. Walaupun tak seberapa, tapi menitis juga airmata ku ini.

Kau kena faham. Aku buat dua keje currently. So, I have less time for myself. Mula mula rasa nak give up. Then something happend yang buat aku rasa "Oh. Aku patut berhenti belajar sekarang sebelum terlambat". But then, more good things happend yang buat aku "I should keep maintaning my result so that I can keep clean etc". So, as for now, aku belajar for my parents. I should repay them right?

Macam aku cakap sebelum ni, banyak sangat benda yang buat aku nak giveup dengan life ni. Aku boleh je duduk rumah, duduk dalam bilik, tido and bangun bila perlu je. I can do that tho. Sampai satu tahap, aku nak tido je. Aku tak nak jumpa sesiapa. AKu nak lari dari semua orang. But then, here I am. Keep living.

Once again, I'm not having any depression. (maybe not yet). I'm just having few conflicts with myself. Macam aku cakap, I feel everyone hates me. I pun benci diri sendiri. Tapi tu lah. I'm a semicolon situation right now. I can stop, but I choose to move on.

Okay. Dah stop merepek banyak sangat. Banyak lagi kerja yang panggil ni.

Till then!

No comments:

Post a Comment